Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
27. juli 2014 - 18:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan man finder fødselsdato

Jeg søger et sted på nettet hvor man kan finde fødselsdato på en person, når man kender navn adresse mobil og fastnet.
Avatar billede claes57 Ekspert
27. juli 2014 - 18:36 #1
Hvis du har mobil og/eller fastnet, så ring!
Avatar billede jokkejensen Novice
27. juli 2014 - 23:18 #2
ja de oplysninger er da heldigvis ikke offentligt tilgængelige...
Avatar billede Antlars Novice
28. juli 2014 - 08:53 #3
Hvis vedkommende er på Facebook kan det være en udvej. Mange lægger deres fødselsdata ind der uden omtanke.
Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
28. juli 2014 - 22:09 #4
Jeg ville sådan set vide hvordan. Men da det ikke er offentligt tilgængeligt og da jeg har checket Facebook; er jeg tilfreds med dette. Smid et svar og modtag point jokkejensen.
Avatar billede Henrik_Mogensen Juniormester
26. august 2014 - 17:41 #5
Da der ikke er nogen der vil have point tager jeg dem tilbage selv, da jeg fik en mail om at lukke denne tråd.