Avatar billede Natascha__ Nybegynder
27. juli 2014 - 18:26 Der er 2 kommentarer

gendan bærbar hp pavilion g series

Vi kan læse os frem til at vi skal trykke f11 men der kommer ikke det frem som burde.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
13. august 2014 - 12:40 #1
Hej Natascha

Prøv lige at se på dette:

01: Tilslut din Bærbar Lader, da processen kan tage lidt tid.
02: Start computeren og tryk gentagende gange på F11.
03: Nu åbnes HP Recovery Manager.
04: Under sektionen "I need help immediately" vælges "System recovery"
05: Du vil nu blive spurgt om du ønsker at tage backup - Dette har du naturligvis gjort :)
06: Klik på "Finish" og genoprettelsen påbegyndes.
07: Computeren vil måske genstarte et par gange under processen.
08: Din Bærbar er nu "nulstillet" og ny som da du købte den.
09: HUSK at installere dit Antivirus software som noget af det første.

Fundet her: http://blog.produkt-guiden.dk/2014/03/gendan-hp-baerbar-til-fabriksindstillingerne/
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
08. juni 2015 - 13:16 #2
Afmelder overvågning p.g.a. forespørgelsens alder.
Skriv direkte hvis der er spørgsmål til det jeg har skrevet.

Mvh
Martin