Avatar billede greygold Nybegynder
27. juli 2014 - 21:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

opgradering til Windows 8.1 fra 8.0 - problemer med Javascript

Hej
jeg har for få dage siden opgraderet styresystem til w 8.1 fra 8.0
jeg kan ikke logge ind på bl. pokerstars - der siger at min browser skal bruge JavaScript for at køre NEM-ID og at jeg skal slå active scripting til i internetindstillinger - det var det i forvejen og virker stadig ikke- har I et godt enkelt råd - jeg er ikke pc-nørd.
28. juli 2014 - 01:19 #1
Har du prøvet en anden browser (firefox, chrome, opera...)?
Avatar billede claes57 Ekspert
28. juli 2014 - 10:58 #2
http://www.java.com/en/download/manual.jsp
hent begge windows-downloads - når de er hentet, så kør pakkerne, så de installeres.
Windows Offline (32-bit)
Windows Offline (64-bit)
(nogle browsere er 32bit, og andre er 64bit).
Avatar billede greygold Nybegynder
28. juli 2014 - 17:48 #3
Hej Blacknight -

Jeg prøvede med Chrome og det virkede - mange tak - du får 200 point.
28. juli 2014 - 21:46 #4
:)