Avatar billede wald15 Nybegynder
28. juli 2014 - 09:57 Der er 1 kommentar

ibm 42d0632 HDD død, hvilke skruetrækker til HDD-Etui?

Hej

Har en IBM scsi hdd som er død, og har derfor købt en ny, dog skal metal-etuiet fra den gamle HDD sættes over i den nye HDD som jeg har købt, men kan sku ikke finde den rigige type af torx skrue.

nogle der ved præcist hvilken type skrue jeg skal benytte til sådan et IBM etui?
28. juli 2014 - 12:00 #1
Hvis du tage et foto af skruen, så kan jeg sikkert fortælle dig hvilken bit du skal anvende.