Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2014 - 12:36 Der er 1 kommentar

Problemer med Acer computer.

Hej derude!

Idag begyndte min computers skærm at se ca. sådan her ud
http://www.bt.dk/sites/default/files-dk/node-images/259/5/5259769-sort-skrm.jpg

Dog hvor jeg også kunne se lidt af min skærm. Den gik i stå og lyden var motersavsagtig, hvis man kan forestille sig det :)
Jeg skullede den så ved at holde knappen nede, og kunne først tænde den igen da jeg tog batteriet ud.

Hvad kan dette være? For meget strøm på bundkortet?
Min computer har problemer med overophedning. Kølepasta, støv, underlag som computeren står på,køler, defekt ventilator. Ingen af ovenstående kan være en årsag til overophedning, da jeg har ordnet det/computeren er alt for ung til at skulle bruge nyt lag kølepasta. Og jeg kan hverken fra speedfan/andet software eller fra bios kontrollere min ventilators hastighed.

Denne overophedning har medført at computeren er slukket pludseligt -> batteriet mere eller mindre defekt. Kan batteriet på en eller anden måde være skyld i det som jeg beskrev der skete med min computer? Forslag til hvordan jeg kan stoppe overophedning modtages også med kyshånd : )
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2014 - 12:38 #1
Rettelse: Jeg slukkede den*
Og desuden var computeren ikke overophedet da, den flimrende skærm/lyd skete.