Avatar billede Messias04 Nybegynder
28. juli 2014 - 15:18 Der er 2 kommentarer

Intervaller

Hej Eksperten,

Jeg har lidt svært ved at gennemskue dette problem selvom jeg har læst lidt guides med mere!
Håber i kan være nogle fantastiske mennesker og løse mit problem.

Jeg vil gerne lave et excelark med intervaller i forhold til min lønmodel - så jeg ca. kan regne ud hvad jeg skal have i løn.
Da jeg er provisions lønnet er der forskellige procenter på hvor meget jeg har solgt og hvor meget jeg er på telefonen.
Derudover har jeg også grundløn som også skal ligges til tabellen.
Så der er 2 variabler jeg skal indtaste for at beregne min løn.

Solgt for 80.000
=>60.000*2%
=>80.000*3%
mm

Hvis jeg over en hvis procentdel på telefonen får jeg yderligere  500kr for at være på 70% på og beløbet stiger så hvis jeg kommer over 75mm.

Hvordan laver jeg lige den tabel?
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
29. juli 2014 - 15:46 #1
Det ville hjælpe hvis du gav fulde specifikationer. Der er med stor sandsynlighed ikke nogen har lyst til at gætte på, hvad det måske er du mener, så hvis du ønsker et hurtigt, brugbart svar, så vil jeg tilråde, at du gør dig umage med opgaveneskrivelsen.
Avatar billede ColaBanjo Juniormester
30. juli 2014 - 13:04 #2
Kan du ikke skriv enogle fiktive værdier, så er det vidst nemmest at hjælpe?