Avatar billede ibb Nybegynder
28. juli 2014 - 17:18 Der er 7 kommentarer

packard bell easynote tj72

hej alle sammen

jeg har et problem med min pc om når jeg tænder den så går den ind
på sådan en sort side hvor der står windows-fejlgenoprettelse
og så står der

start repartion under start (anbefales)  og
start windows normalt

har prøvet begge to og det virker ikke

håber der en venlig sjæl der vil hjælpe mig for har virkelig brug for det
Avatar billede jjbirk Nybegynder
28. juli 2014 - 20:20 #1
prøv at starte i fejlsikker tilstand og genopret maskinen
Avatar billede ibb Nybegynder
28. juli 2014 - 22:15 #2
det står der ikke nogle stedet
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2014 - 01:59 #3
fejlsikker tilstand er F8
Avatar billede jjbirk Nybegynder
30. juli 2014 - 02:36 #4
Når du tænder maskinen skal du trykke på F8 så skulle der komme en menu op, her kan du trykke på fejlsikkertilstand.
Nå så den er startet op skal du ind i kontrolpanel og ind i system og sikkerhed, herinde skal du finde sikkerhedskopiring og gendannelse.
Så skulle du gerne kunne oprette din maskine fra et tidligere tidspunkt.
Avatar billede ibb Nybegynder
31. juli 2014 - 22:38 #5
kan slet ikke komme helt ind i pcen når kun til at der står der er en fejl i windows system
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2014 - 23:42 #6
vis du har en win pe boot disk så boote den op og køre Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Genoprettelse
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2014 - 23:43 #7
ellers så har jeg