Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
28. juli 2014 - 19:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slå touchpad til på Packard Bell EasyNote LJ73

Goddag eksperten!

Svigermor har på en eller anden fået disabled sit touchpad på overnævnte bærbare computer. Det kan jeg se på et ikon der bliver lyst op, lige over hendes tastatur.

Det er med det nordiske tastatur.

Jeg kan med rimelig sikkerhed konstatere, at hun nok har trykket på en FN tast plus noget andet. Men hvad kan jeg simpelthen ikke regne ud.

Nu har jeg brugt over 30 min på at forsøge at google mig frem til svaret.

Jeg har resigneret og håber at der sidder en derude som enten har en stor paratviden angående dårlige laptops eller har bedre google skills end mig...

Mvh

Anders
Avatar billede poko1 Ekspert
28. juli 2014 - 19:37 #1
Prøv Fn+F9
Avatar billede jjbirk Nybegynder
28. juli 2014 - 20:05 #2
På min Packard Bell EasyNote LJ73 skal jeg trykke på 4 knap fra venstre.
Det er lige over tastaturet der hvor der er højtaler hvor man kan skrue op og ned eller slå lyden fra.
Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
14. august 2014 - 21:09 #3
Min svigermor fandt selv løsningen.

Knapperne der viser status angående fx lyd (som jibirk også nævner) men også status for touchpad er trykknapper.

Jeg blev ved med at trampe i det tastatur, men selve lys dioderne over tastaturet er knappen.

- Altid bliver så fancy nu om dage :)

Smid lige et svar Jibirk, da du var først herinde til at finde det rigtige svar så fortjener du pointene :)

Tak for hjælpen
Avatar billede jjbirk Nybegynder
14. august 2014 - 21:31 #4
Kommer her :-)