Avatar billede nemlig Professor
28. juli 2014 - 21:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

2 x onload i <body....>

Hejsa.

Jeg har 2 x JavaScript, som jeg ønsker aktiveret ved indlæsning af side.

Min <body> ser sådan her ud, men det er kun den første JS, der aktiveres:

<body onLoad="MM_preloadImages('grafik/lejer.jpg','grafik/udlejer.jpg','grafik/mereinfo.jpg')" onload="init()" >

Mon der findes en løsning på dette?
Avatar billede nemlig Professor
28. juli 2014 - 21:50 #1
Hmmm, lader til at det virker ved blot:

<body onload="init()">
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. juli 2014 - 22:25 #2
Jah, det virker vel, men de billeder er ikke pre-loaded. Hvis du vil det kan du:

<body onLoad="MM_preloadImages('grafik/lejer.jpg','grafik/udlejer.jpg','grafik/mereinfo.jpg');init()" >
Avatar billede nemlig Professor
28. juli 2014 - 23:06 #3
Tak Erik - det var løsningen. :)
Avatar billede nemlig Professor
28. juli 2014 - 23:07 #4
Lukker.