Avatar billede Pansho Praktikant
29. juli 2014 - 16:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Tekst størrelse i Windows Life Mail

Undskyld: Mit tidligere spørgsmål var fyldt med så mange stavefejl derfor en ny.
I Windows Life Mail: Tekst størrelse i hele vinduet. Har jeg forsøgt at gøre den tekst stører, grundet mit syn ikke er så godt Jeg har prøvet med forstørrelsesglas, noget rod at sidde med. Er der en løsning til det problem?
Systemet er Windows7
Tak for en evt. løsning.
Hilsen
acn
Avatar billede moddi100 Seniormester
29. juli 2014 - 17:07 #1
Når du nu har oprettet et nyt spørgsmål, skal du huske at lukke det gamle. Læg selv et Indlæg af typen "Svar" og accepter det derefter.

Angående dit spørgsmål, har jeg kopieret mit svar ind fra det gamle spørgsmål:

Du kan vælge at gøre det kun i Windows Live Mail eller også i alle programmer:

Windows Live mail
Klik på knappen øvest til venstre -> Indstillinger -> E-mail...
Klik på fanen Læsning -> Skrifttyper -> Skriftstørrelse -> Størst

I alle programmer
Højreklik på skrivebordet -> Personlige indstillinger
I kolonnen helt ude til venstre, nede i bunden er der et link som hedder "Skærm". Klik på dette link -> Vælg f.eks. "Større 150%
Avatar billede Pansho Praktikant
07. august 2014 - 20:01 #2
Er der andrer muligheder?
Avatar billede moddi100 Seniormester
07. august 2014 - 21:18 #3
Hvad da, har du afprøvet begge to fra svar #1? Virker de ikke for dig, eller hvad søger du?
Avatar billede Pansho Praktikant
10. august 2014 - 10:10 #4
Tak for svaret
Teksten bliver stører i e-mail mappen. Men det er selve teksten i hele boksen naår jeg åbner Windows Live mail
Hvordan løses dette problem?
Avatar billede moddi100 Seniormester
10. august 2014 - 16:10 #5
Så er der muligheden at justere skærmopløsningen:

Højreklik på skrivebordet -> Skærmopløsning

Vælg ny skærmopløsning og tryk så ok. Bemærk at du nok skal afprøve et par forskellige for at formatet passer.
Avatar billede Pansho Praktikant
12. august 2014 - 16:09 #6
Tak for oplysningen. Det skal være hele tekst i Windows Life Mail
Avatar billede moddi100 Seniormester
14. august 2014 - 18:49 #7
Så er jeg desværre løbet tør for forslag. Måske du skulle tage et kig efter et andet mail-program, hvis det kun er med e-mails du har problemer?
Avatar billede Pansho Praktikant
04. september 2014 - 16:36 #8
Tak for fremsendte
Avatar billede moddi100 Seniormester
12. september 2014 - 19:16 #9
Når et spørgsmål er slut er det hensigten at det "lukkes" her på eksperten. Det gøre du ved at bede dem du føler har givet dig en løsning/svar om at ligge et indlæg af typen "svar", hvorved du så kan acceptere svaret og tildele point.

Alle andre indlæg skal derfor laves som "kommentar", men det finder du nok ud af :)

Hvis du føler jeg har været til en hjælp tildeler du mig point (dette indlæg er et svar) ellers skal du blot tildele dig selv point.
Avatar billede Pansho Praktikant
05. oktober 2014 - 11:56 #10
OK