Avatar billede Kynaeb Nybegynder
30. juli 2014 - 20:03 Der er 5 kommentarer

Mus og tastatur virker ikke under formatering

jeg har brug for at formatere min computer jeg ved godt hvordan man gør det problemet er at lige så snart jeg skal vælge sprog virker hverken mit tastatur eller mus, jeg har prøvet at re-plugge mus og tastatur og bruge adskillige andre, men intet der virker, har også prøvet forfra men samme problem.

kom gerne med hurtige svar da jeg skal bruge den formateret i morgen... :(
Avatar billede jjbirk Nybegynder
30. juli 2014 - 20:53 #1
Har haft samme problem en gang, der fandt jeg ud af den ikke ville med mus og tastatur med usb, så da jeg skiftet til det andet(kan ikke huske hvad de stik hedder) så virket det.

Men ved jo ikke om du bruger usb mus og tastatur.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. juli 2014 - 21:09 #2
Hvis det er usb tastatur, så prøv at gå i bios og se om du har usb legasy support aktiveret. Er den det ikke så gør det. Det skulle gøre at du kan bruge din usb mus og tastatur under boot og installation.
http://mtdata.ru/u17/photoDD9A/20159615984-0/big.jpeg
Avatar billede 220661 Ekspert
30. juli 2014 - 21:10 #3
#1 Det andet er et ps2 tastatur og mus som normalt altid virker.
Avatar billede kurtmo Novice
30. juli 2014 - 21:22 #4
Har du prøvet de andre usb-porte? :-)
31. juli 2014 - 07:16 #5
Generelt:
* Hvilket Styresystem ?

---

Undgå evt. USB3 musseport ...