Avatar billede freja55 Nybegynder
31. juli 2014 - 00:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skærmbillede

Jeg har pludselig fået problem med mit skærmbillede.

I Word, Excel og Outlook m.m. kommer der pludselig et fantombillede af skærmbilledet op til højre på skærmen og det fylder ca.  halvdelen, og så scroller fantomet i stedet for det rigtige billede. Jeg kan minimere, så er det OK en tid, men kommer tilbage. Jeg kan også køre rundt med musen, så kommer programikonerne frem på værktøjslinien, så jeg f. eks. kan slette mails i Outlook.

Alle drivere er opdaterede og der er ikke installeret noget nyt. Jeg har kørt Malwarebytes og Advanced SystemCare og der er ikke fundet fejl.

Forstår I hvad jeg skriver? og kan nogen hjælpe?
31. juli 2014 - 00:47 #1
Er det kun et problem med Office programmer?

Kan jeg få dig til at poste et screenshot?
Avatar billede freja55 Nybegynder
31. juli 2014 - 10:24 #2
Jeg mener det også sker i Explorer, men ellers har jeg ikke undersøgt mere.

Jeg vil gerne sende et screen dump, men det skal vel være til din mail - eller hvad?
31. juli 2014 - 13:22 #3
Du kan uploade det til en side som http://imgur.com/ og dele linket her.
Avatar billede freja55 Nybegynder
31. juli 2014 - 15:36 #4
Se her: http://imgur.com/e5t06Ew

Det er fra Outlook 2010
31. juli 2014 - 20:43 #5
Hmm spøjst, virker linksene i det ghostede billede (nyhedsbrev mailen)?
Avatar billede freja55 Nybegynder
31. juli 2014 - 23:22 #6
Nej, når jeg fører musen hen over ghosten, kommer det rigtige billede eller knapper frem.
31. juli 2014 - 23:28 #7
Kan være hardware eller software fejl.

Der skal noget diagnosticering til at finde årsagen. Har du mulighed for at tilslutte en anden skærm, for at se om du også oplever ghosting på den?

Hvis det er muligt, har du så prøvet at tilslutte skærmet til et andet grafikkort stik?
Avatar billede freja55 Nybegynder
01. august 2014 - 00:49 #8
Det vil jeg prøve.  Det er for øvrigt ikke kun Office programmer. Jeg har lige været på Skat, og det var nærmest umuligt.
Avatar billede freja55 Nybegynder
17. august 2014 - 13:23 #9
Jeg har prøvet alt muligt. Skiftet til HDMI kabel, kørt Kaspersky Rescue Disk, afinstalleret programmer, opdateret drivere m.m.- intet hjælper, så nu får den hammeren og jeg laver en recover og begynder forfra.
Avatar billede freja55 Nybegynder
17. august 2014 - 19:04 #10
Jeg lukker dette spørgsmål, da jeg ikke har fået noget brugbart.