Avatar billede badazz Novice
31. juli 2014 - 22:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kontaktpersoner i outlook express, hvor gemmer de sig?

Hej..

Sidder og roder med min faders gamle pc, hvor Windows xp absolut nægter at starte op, og har tilsluttet harddisken til min egen, og vil meget gerne have fundet hans kontaktpersoner og kontaktgrupper frem, som han havde gemt i Outlook Express, men hvor dælen finder jeg dem ??

//Brian
31. juli 2014 - 22:56 #1
De er i dbx databasen sammen med mail dataen.

Her er en guide hvordan du finder dbx filen http://www.softspire.com/locate-dbx-files.html
Avatar billede 220661 Ekspert
31. juli 2014 - 23:06 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
31. juli 2014 - 23:09 #3
Husk når du søger efter filerne skal din pc stå til at vise skjulte filer og mapper, og måske også operativ filer, når du skal finde mappen i Outlook Express.
Husk at stille det tilbage når filerne er fundet og flyttet.
Avatar billede hjolsen Ekspert
01. august 2014 - 08:56 #4
Normalt ligger adresserne i en wab fil placeret i under din brugerprofil... /aplicationdata/Microsoft/address book
Avatar billede badazz Novice
01. august 2014 - 12:53 #5
hjolsen
FUNDET! poster du et svar ?
Avatar billede hjolsen Ekspert
01. august 2014 - 15:31 #6
Fint !