Avatar billede bjk87 Novice
01. august 2014 - 10:07 Der er 5 kommentarer

Kontakt google

Hej.

Nogen som ved hvordan i al verden man får kontakt til google?

Syntes jeg søger og søger men finder ikke nogen mail jeg kan sende til. Det er vedr. en faktura jeg skal have tilsendt.

Pft.
Avatar billede madklub Guru
01. august 2014 - 10:29 #1
Avatar billede bjk87 Novice
01. august 2014 - 10:31 #2
Der har jeg naturligvis kigget, uden held.
Avatar billede madklub Guru
01. august 2014 - 11:45 #3
Avatar billede bjk87 Novice
01. august 2014 - 15:37 #4
Man kan desværre ikke ringe for support på det nummer.
Avatar billede leif Seniormester
05. august 2014 - 22:10 #5
Hvis det er en regning du skal have tilsendt, hvad så med at kontakte dem som skal sende den til dig ? Du må vel vide hvem det er ?

Eller er det fordi du har en leverandør som ikke kan få lov til at sende dig mails og du bruger Google Apps / GMail ? I så fald få dem til at kontrollere deres egen afsendelse om hvorfor de ikke leverer til dig.