Avatar billede valsbol Seniormester
01. august 2014 - 10:44 Der er 1 løsning

quickvoice recordings transfer fra iphone til pc

PÅ  min Iphone har jeg en vigtig tale, optaget med quickvoice på min iphone. Quicvoice kan kun overføre 2 mb til pc eller mail. Der findes en app fra http://quickvoice-sync.software.informer.com/
Det program har jeg hentet. Man trykker på Import og så importerer det recordings. Men på min enhed finder den kun 11 filer og dem kan jeg overhovedet ikke finde på min iphone. Den vigtge fil, som jeg har gendøbt kan jeg høre på min iphone men ikke få overført til pc. En har foreslået at overføre med kabel og åbne i Audacity. ,em der må være en anden måde. Jeg har lige hentet iphone explorer, men det program duer ikke til at finde filerne.
Jeg håber nogen kan hjælpe mig
Avatar billede valsbol Seniormester
01. august 2014 - 15:28 #1
Der er en som har anbefalet www.ifunbox.com og det program virker upåklageligt. Jeg vil lukke spørgsmålet her men ved ikke helt, hvordan,der er jo ingen at tildele point