Avatar billede valsbol Seniormester
01. august 2014 - 10:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hvor er mine lydfiler på iphone

Hvlekn app kan vise mig strukturen i filhåndtering på  min iphone
Avatar billede claes57 Ekspert
01. august 2014 - 11:00 #1
jeg har http://www.i-funbox.com/ på min pc - den har en glimrende mappevisning.
Avatar billede valsbol Seniormester
01. august 2014 - 16:41 #2
Det var et godt tip. Jeg har netop hentet prgrammet og nu kan jeg se filerne på min iphone og endda uden vanskelighed flytte lydfiler til min pc.
Nu mangler vi bare, at vi også kan gøre det sammen med de fotod, som er synkroniserede med itunes fra vores pc. Men det er vist alligevel for meget at forlange af apple. Jeg kan jo ikke slette de billeder på min iphone - ellrr kan jeg
Avatar billede valsbol Seniormester
01. august 2014 - 16:41 #3
Tak for svaret
Avatar billede valsbol Seniormester
01. august 2014 - 16:42 #4
Tak
Avatar billede valsbol Seniormester
01. august 2014 - 16:43 #5
Jeg vil give dig point, men de kommer kun på mine indlæg
Avatar billede claes57 Ekspert
01. august 2014 - 16:47 #6
Jeg giver et svar her.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. august 2014 - 16:51 #7
Jeg har slået sync fra i iTunes. Men jeg har onedrive i Windows og på iPad, og den laver så kopi af iPad foto til onedrive. Derefter kan de slettes på iPad. Virker fint for mig.
Avatar billede valsbol Seniormester
16. august 2014 - 19:21 #8
Tak til Claes57 for hjælpen
Avatar billede claes57 Ekspert
16. august 2014 - 19:32 #9
Klik lige på accepter svar ved et at svar. Jeg behøver ikke point, så bare klik et sted.