Avatar billede lumajo Nybegynder
01. august 2014 - 11:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tilkøb på XBOX 360

Har købt en "Afterlife Pack" til Call Of Duty 2 på min XBOX 360, men vi aner ikke hvordan den pakke kommer i brug?
Hvis vi starter spillet kan vi ingen steder se den pakke vi har købt!
Hvad gør man?
Avatar billede Slater Ekspert
01. august 2014 - 11:28 #1
Du mener Call of Duty: Black Ops II, ikke? Bare for at være sikker på, du ikke har købt til det forkerte spil.
Avatar billede lumajo Nybegynder
01. august 2014 - 11:45 #2
Ja selvfølgelig, my mistake :-)
Call of Duty: Black Ops II
Avatar billede lumajo Nybegynder
04. august 2014 - 15:19 #3
Anyone? Ingen der kan hjælpe?
Avatar billede Mark82 Praktikant
07. august 2014 - 12:42 #4
Når det er en personalization pakke, så vil jeg tro at den automatisk er sat på, sådan at du kan se de nye ting når du customizer din multiplayer karakter. Det vil jeg ihvertfald tro :-)
Avatar billede lumajo Nybegynder
11. august 2014 - 06:55 #5
Tak for kommentarer. Jeg har haft fat i XBOX service, som mener det er en fejl i pakken fra udviklerens side!!