Avatar billede arnepedersen Forsker
01. august 2014 - 12:08 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

hvordan stopper jeg mail fra getspose.co

Jeg bliver bombarderet med mail fra getresponse.com med tilbud om dit og dat.
Hvordan stopper jeg det?
Arne
Avatar billede arnepedersen Forsker
01. august 2014 - 12:15 #1
Ups det hedder Getresponse.com
Avatar billede Slater Ekspert
01. august 2014 - 13:02 #2
Hvis det er et legitimt firma, hvis nyhedsbrev du har tilmeldt dig selv, kan du melde dig fra det.

Er det spam, kan du bare blokere det. Hvordan kommer an på din email-klient, men jeg har aldrig set en, hvor du ikke kan.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. august 2014 - 21:51 #3
Ligger det som en vedhæftning på den mail du åbner?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. august 2014 - 22:03 #4
Har du tilmeldt et login på deres sider og tilmeldt et eller andet?
Getrespone formidler måske newsletters fra andre, og det er så dem du får ned.
Måske noget med dette her:
http://support.getresponse.com/faq/how-do-i-delete-a-campaign
Avatar billede 220661 Ekspert
01. august 2014 - 22:04 #5
Har du noget i tilføj fjern programmer med getresponse så afinstaller det.
Herefter kør AdwCleaner:
Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
Avatar billede arnepedersen Forsker
03. august 2014 - 08:21 #6
# AdwCleaner v3.302 - Report created 03/08/2014 at 08:18:16
# Updated 30/07/2014 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)
# Username : Arne Pedersen - ARNEPEDERSEN-PC
# Running from : C:\Users\Arne Pedersen\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\E8CBWGYJ\adwcleaner_3.302.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****

***** [ Files / Folders ] *****

***** [ Scheduled Tasks ] *****

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17207

-\\ Google Chrome v36.0.1985.125

[ File : C:\Users\Arne Pedersen\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [2317 octets] - [18/07/2014 08:38:59]
AdwCleaner[R1].txt - [2292 octets] - [30/07/2014 08:51:44]
AdwCleaner[R2].txt - [1146 octets] - [03/08/2014 08:17:20]
AdwCleaner[S0].txt - [2297 octets] - [18/07/2014 08:40:04]
AdwCleaner[S1].txt - [2262 octets] - [30/07/2014 08:52:50]
AdwCleaner[S2].txt - [1068 octets] - [03/08/2014 08:18:16]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [1128 octets] ##########
Avatar billede 220661 Ekspert
03. august 2014 - 08:58 #7
Godmorgen Arne. Havde du noget i tilføj fjern programmer også?
AdwCleaner loggen den var meget ren :-)
Avatar billede arnepedersen Forsker
03. august 2014 - 09:27 #8
Der er intet i, fjern programmer. Kan det være noget fra Face book?
Jeg har alle mulige spam-programmer.
Har sendt mail til getresponse, men de reagerer ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. august 2014 - 09:38 #9
Hvis du har "liket" et eller andet derinde kan det måske være det ja, men jeg kan jo ikke være sikker på det.
Prøv at køre CCleaner og Malwarebytes også:
Hent og instalér CCleaner  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php
http://www.eksperten.dk/guide/1605
Avatar billede arnepedersen Forsker
03. august 2014 - 09:46 #10
Jeg bruger CCleaner, og jeg har den købte Malwarebytes, men har ikke kørt den for nylig. skal jeg køre den? Det tager vist meget tid før den er færdig.
I øvrigt tak for du vil hjælpe.
Arne
Avatar billede 220661 Ekspert
03. august 2014 - 09:54 #11
velbekomme :-)
Ja jeg havde kørt dem begge to, og CCleaner først.
Du kan jo først prøve at køre en hurtig scan på Malwarebytes, og se om den finder noget snavs. Gør den det, og det ikke hjælper på dit problem så må du sætte den til at køre en fuld scan.
Avatar billede arnepedersen Forsker
03. august 2014 - 10:22 #12
Jeg har, af en eller anden grund fået sletter Malware. Og nu kan jeg ikke få lov til at installere den igen. Jeg kan hente den, men den melder fejl når jeg vil installere den. Det går da godt, ikke?
Jeg har dog nøglen til programmet.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. august 2014 - 11:17 #13
Ja det lyder da ikke godt? Forekommer den under fjern program? Er det en genvej du har kommet til at fjerne fjerne?
Avatar billede arnepedersen Forsker
03. august 2014 - 13:31 #14
Nej jeg har slette programmet og downloadet  det igen flere gange.
Hver gang jeg forsøger at installere det dukker der en rubrik op med en besked som er:

Installationsguide.

Intern fejl Expression errror

runtime error (at79:177)

External exception e06D7363.

Det dukker op flere gange, men den installerer et eller andet med ikon på skivebordet. Men der sker intet når jeg aktiverer ikonet.
Avatar billede 220661 Ekspert
03. august 2014 - 14:11 #15
Fjern programmet med denne cleaner som skulle fjerne programmet:
http://downloads.malwarebytes.org/file/mbam_clean
Og prøv så at installere det igen
Avatar billede arnepedersen Forsker
03. august 2014 - 14:26 #17
HURRRAAA jeg har installeret programmet, og aktiveret med min nøgle.
Mange Tak
Nu scanner den, så jeg vender tilbage, fortsat god søndag.
Arne
Avatar billede 220661 Ekspert
03. august 2014 - 17:54 #18
Velbekomme :-)
Avatar billede arnepedersen Forsker
04. august 2014 - 08:31 #19
Efter scanning er der ikke noget nyt, desværre. modtaget nye mail fra getresponse.com
Avatar billede 220661 Ekspert
04. august 2014 - 12:21 #20
Nå det var ærgerligt. Kan du nederst i mailen framelde at du får disse mails?

Hvis ikke så må du ligge en regel ind i mailprogammet, at det blokerer mails fra siden som viperine beskrev tidligere.
Avatar billede arnepedersen Forsker
04. august 2014 - 13:50 #21
Nej det kan jeg ikke, men nu opgiver jeg og skifter mail adresse.
Ærgerligt man må ty til så drastiske løsninger.
Men tusinde tak for dit engagement, skriver du et svar?
Arne
Avatar billede 220661 Ekspert
04. august 2014 - 17:20 #22
velbekomme. Ja det var ærgerligt du var nødt til dette, men sikkert den bedste løsning.