Avatar billede k_i_n_g_s_t_e_r Nybegynder
01. august 2014 - 13:53 Der er 6 kommentarer

Ingen lyd på min PC

Hejsa.

Jeg håber der nogle der kan hjælpe mig.

Efter jeg har installeret min pc, kan jeg ikke så lyd på den igen.

Den vil heller ikke spille mine mp3 lydfiler, så skriver den bare.

der opstod et problem i Windows Media Player under afspilning af filen.

Det er slet ikke lyd på noget som helst, heller ikke You tube m.m.

Jeg håber der nogle der kan hjælpe lidt her.

Hilsen TA
01. august 2014 - 13:59 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Der mangler sansynlig diverse DRIVER pakker !!!

Check i ENHEDSHÅNDTERINGEN ...

... og husk
100% WindowsUpdate !!! Der er MEGET !!!
Avatar billede k_i_n_g_s_t_e_r Nybegynder
01. august 2014 - 14:09 #2
Hej Igen

Jeg køre med Windows 7 ultimate.

.

Lyden er ikke slået fra i lydegenskaber.

Jeg har prøvet med et headset, og der virker lyden heller ikke.

Nu har jeg prøvet at sætte en you tube video til og så sår den i gang, men stopper efter 5 sek, og skriver
"An error occurred, please try Again later".  Det gør den ved alle you tube videoer.

Og hvis jeg sætter mit itunes i gang med at spille, så kan jeg ikke få musikken til gå i gang, den vil ikke starte nummeret?

Hjælp, hvad kan jeg gøre?

TA
01. august 2014 - 14:55 #3
Du mangler diverse driver software !!!

Se i ENHEDSHÅNDTERINGEN ...
Avatar billede k_i_n_g_s_t_e_r Nybegynder
01. august 2014 - 16:06 #4
Jeg kan ikke rigtig se der skulle mangle nogle drivere.

Den sider alt er opdateret.

Hvordan  checket jeg det?
Avatar billede Antlars Novice
01. august 2014 - 16:36 #5
Klik på start - kontrolpanel - enhedshåndtering. Ved Enheder til lyd, video og spil er der nok en gul trekant, den indikerer at du mangler lyddrivere.
Disse drivere kan du finde på fabrikantens hjemmeside.
Avatar billede k_i_n_g_s_t_e_r Nybegynder
01. august 2014 - 18:39 #6
Hej igen.

Jeg har fikset det.

Jeg fjernede mit lydkort, og gen installerede det,og så virkede det.

Tak for hjælpen.