Avatar billede hannele Novice
01. august 2014 - 14:37 Der er 1 løsning

Internet i Tyskland.

Som turist i Tyskland er der nogen der ved hvilke muligheder der er for internet og har erfaring med hvad der virker. Ikke på hoteller og restaurationer. Og til en pris, der er til at betale. Jeg har aldrig kunnet finde det rigtige, sidste gange prøvede jeg Holliday Phone, det var dyrt og virkede ikke. det skal helst kunne aktiveres herhjemmefra, da der jo ikke er computer mulighed hvor jeg kommer frem. Jeg kan jo hente det i Flensburg i god tid. Men hvilken og hvordan.
Avatar billede hannele Novice
22. august 2014 - 15:27 #1
Det er der åbenbart ingen der ved noget om. Jeg har valgt Aldis løsning, så må vi se hvordan det går.