Avatar billede RasmusTheR Seniormester
01. august 2014 - 17:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ASP eller JavaScript i CSS fil

Jeg har en CSS fil som jeg bruger på min hovedside. Min udfordring er at hovedsiden skal kunne vises med flere temaer. Er der en let måde at gøre det på?

Fx vil jeg gerne have at background color og images, er forskellige i forhold til de forskellige temaer.
Hvilket tema der skal vises, bliver defineret i en sessions variabel.

Kan man evt lave noget i ASP eller JavaScript i CSS filen?

#Footer {
    height: 100px;
    width: 100%;
    background-color: #000000;
    background-image: url(../_pic/bg_lys.png);
    background-repeat: no-repeat;
    background-position: top;
}
Avatar billede keysersoze Guru
01. august 2014 - 17:54 #1
kald din css-fil for .asp, sæt content-type til text/css og lav så al det asp i den som du vil.
Avatar billede j4k0b Nybegynder
02. august 2014 - 16:34 #2
Definer tema i hver deres CSS-fil, og inkludér CSS-fil alt efter hvilket tema der skal vises
Avatar billede RasmusTheR Seniormester
21. september 2014 - 20:35 #3
Hej
vil i begge opret et svar
Avatar billede keysersoze Guru
23. september 2014 - 09:21 #4
svar