Avatar billede kurtba Ekspert
01. august 2014 - 20:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mangler password til win 7

En bekendt kan pludselig ikke komme ind på sin win 7, idet den siger at password er forkert. Han er sikker på, at han bruger rigtigt password, idet han har brugt det i over et år.
Jeg får den så hjem og vil så bruge kendte crack programmer, til at fjerne passwordet, men begge siger at der ikke er noget password.
Begge programmer har jeg brugt med succes masser af gange.
Men man kan heller ikke logge ind uden password.
Hvad gør man så?
Avatar billede 220661 Ekspert
01. august 2014 - 20:55 #1
Hvilket password taler vi om? Er det Windows password eller bios password?
Er der oprettet flere brugere på computeren, så den tror det er en anden bruger der logger på?
Avatar billede kurtba Ekspert
01. august 2014 - 21:21 #2
Det er Windows password. Der er ikke andre brugere på computeren og administratoren er ikke aktiveret. Det er den jo som udgangspunkt ikke på en Windows 7 pc.
Gæstekonto er heller ikke aktiveret.
Jeg kan se de hele med de 2 hacktools og begge viser, at der ikke er andre brugere.
Det ved jeg også, at der ikke er, da pgl. ikke aner noget om brugerkonti osv. og kun bruger den til at surfe med og se film, når han skal overnatte ude i forbindelse med sit arbejde.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. august 2014 - 21:47 #3
Tastaturfejl?
Avatar billede kurtba Ekspert
01. august 2014 - 22:05 #4
Næppe.Den viser de tegn, som man skriver.
Avatar billede kurtba Ekspert
02. august 2014 - 00:35 #5
Jeg lukker igen. Han skal have den retur hurtigst muligt, så jeg har taget nødvendige data ud af den og valgt et gendannelsespunkt via Samsung recovery. Der var så stadig password på, men det kunne jeg fjerne med mit hacktool.
Så nu er jeg inde på den og i gang med opdatering osv.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. august 2014 - 09:18 #6
Ok fint :-)