Avatar billede ejerslevlyng Nybegynder
02. august 2014 - 14:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flytte icon Computer & papirkurv????

Kan man flytte icon for computer & papirkurv (på skrivebordet) ned på proceslinjen, således de ikke er på skrivebordet men kun på proceslinjen??
(Windows 7)
Avatar billede claes57 Ekspert
02. august 2014 - 15:16 #1
Jeg har kun gjort det med papirkurv. Det virker fint, og ikoner kan slås fra på skrivebord.
Det kan dog ikke længere i win8, da den opfatter papirkurv som en mappe i stifinder og derfor roder lidt med det.
Avatar billede poko1 Ekspert
02. august 2014 - 16:47 #2
Hvis du bruger Quick Launch er der ingen problemer med det
Og du fjerner dem fra skrive bordet under personlige indstillinger fjern flueben fra skift skrivebords indstillinger
%appdata%\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
Avatar billede ejerslevlyng Nybegynder
02. august 2014 - 23:21 #3
Hej
Vil du have ulejlighed med, at beskrive hvordan jeg skal gøre?
På forhånd tak!
Avatar billede poko1 Ekspert
02. august 2014 - 23:31 #4
Ja når du har fået orden på dine åbne Tråde
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/ejerslevlyng
Avatar billede ejerslevlyng Nybegynder
31. august 2014 - 09:38 #5
Vil gerne lukke spørgsmålet
Avatar billede Antlars Novice
31. august 2014 - 09:56 #6
Du kan kun lukke et spørgsmål ved enten at give point for et svar fra en der har hjulpet dig (du beder ham lægge svar, accepterer svar og tildeler ham point). - Eller du kan gøre som nu (selv lægge svar), men husk at acceptere og tildele point.
-Ellers kommer dine lovede point til at stå "ude", og du får svært ved at få hjælp.