Avatar billede hannele Novice
02. august 2014 - 16:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd.

Der er ingen lyd på min stationære pc, som ellers har fungeret godt med højtalere. I enhedshåndtering er der intet at finde, og når jeg opdaterer driverne er alt i orden. Jeg har prøvet flere højtalere og headset. Ingen virker. Dette er sket efter jeg har lagt Windows 8.1 ind i stedet for xp. Er der nogen der har en ide om hvad jeg skal gøre.?
Avatar billede poko1 Ekspert
02. august 2014 - 17:11 #1
Du mangler sikkert Drivere!
Hent Slimdrive den Gratis den gule til venstre
http://www.driverupdate.net/
Læs min Vejledning
http://gratisupload.dk/vis/705849
Avatar billede 220661 Ekspert
03. august 2014 - 09:51 #2
Er lydkortet synligt i enhedshåndteringen, og ser ud som opdateret?
#1 Er et godt program.
Selvom din enhedshåndtering ser ud som den er i orden, kan der være drivere der skal opdateres, for at de spiller rigtigt sammen. Så den havde jeg kørt som det første.
Avatar billede hannele Novice
05. august 2014 - 15:13 #3
Så har jeg prøvet slimdrive, den siger at alt er i orden. Jeg ved ikke rigtigt hvor jeg kan se lydkortet.
Avatar billede poko1 Ekspert
05. august 2014 - 15:51 #4
I kontrolpanel som på billede
http://gratisupload.dk/vis_billede/712974/
Avatar billede hannele Novice
06. august 2014 - 12:57 #5
Denne enhed skulle virke, drivere i orden, alt som det skal være, men ikke en lyd. Det er da mærkeligt.
Avatar billede hannele Novice
31. august 2014 - 19:05 #6
Lukker spørgsmålet.
Avatar billede Antlars Novice
01. september 2014 - 09:36 #7
Nu ved jeg ikke hvor meget du selv er inde i det med at "opgradere" en XP-computer (stationær) til Windows 8.1 (nyinstallation).
Men jeg ved at ikke alle gamle XP ´ere kan klare det ny system uden problemer.
Der er mange forskellige kriterier som skal være opfyldt, og de forskellige kort skal også kunne bære det ny system.(Kan læses om i Windows)
-Jeg stod selv og skulle have nyt system på den gamle XP, men måtte "nøjes" med Windows 7 64bit, da der ellers skulle udskiftes for meget. Men til gengæld kører det også fint (som en ny comp.)