Avatar billede hannele Novice
02. august 2014 - 16:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Billeder vender på hovedet.

Billederne på min bærbare Asus 50le vender på hovedet. Både i appen Kamera, og i Skype. Jeg bruger Windows 8.1. Og problemet opstod efter installeringer af W 8.1. Er der en der kan hjælpe med det.
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2014 - 16:23 #1
Prøv ctrl+alt+pil op
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2014 - 16:23 #2
altså samtidig
03. august 2014 - 08:10 #3
Er det ALT der vender på 'hovedet' ?
Eller bare billeder der bliver vist (med hvilket program?) ?
Avatar billede hannele Novice
03. august 2014 - 14:19 #4
ctrl+alt+pil op det virkede ikke.
Programmer er Skype og appen Kamera i Windows 8.1. Jeg har også lige nu installeret det oprindelige asus program Life-Frame der lå på computeren da jeg købte den. Jeg har prøvet at følge denne tråd fra sidste gang jeg havde samme problem "Billedet vender på hovedet" Men når jeg vil installere driveren siger den "Fejl - USB 2.0 VGA webcam. Det er kun billederne der vender på hovedet. I alle programmer.
Avatar billede hannele Novice
03. august 2014 - 16:10 #5
Jeg ser nu at i programmet LifeFrame vender billederne rigtigt. Det er kun i de programmer hvor jeg bruger Windows 8.1 app, at det ikke vender rigtigt.
Avatar billede hannele Novice
06. august 2014 - 13:01 #6
Så jeg har installeret Skype på almindelig vis på skrivebordet. Men kan så ikke bruge de ellers så fine Windows 8 apps, til noget der har med billeder at gøre.
Avatar billede hannele Novice
31. august 2014 - 19:03 #7
Lukker spørgsmålet her.