Avatar billede dagge85 Nybegynder
02. august 2014 - 21:22 Der er 11 kommentarer

Problemer JAVA/mycloud

Når jeg prøver at logge ind på min icloud via crome nægter den - fejlen hedder:
Java Plug-in 10.65.2.20
Using JRE version 1.7.0_65-b20 Java HotSpot(TM) Client VM
User home directory = C:\Users\Damgaard
----------------------------------------------------
c:  clear console window
f:  finalize objects on finalization queue
g:  garbage collect
h:  display this help message
l:  dump classloader list
m:  print memory usage
o:  trigger logging
q:  hide console
r:  reload policy configuration
s:  dump system and deployment properties
t:  dump thread list
v:  dump thread stack
x:  clear classloader cache
0-5: set trace level to <n>
----------------------------------------------------
CacheEntry[http://mybooklive-device952961.wd2go.com/Admin/webapp/htdocs/MapDrive.jar?v=18]: updateAvailable=false,lastModified=Mon Sep 16 20:46:28 CEST 2013,length=117733
CacheEntry[https://mybooklive-device952961.wd2go.com/Admin/webapp/htdocs/WDTester.class]: updateAvailable=false,lastModified=Fri Aug 26 03:59:41 CEST 2011,length=750

HVIS jeg logger ind via explore går den til en JAVA side - men min java er opdateret?
Avatar billede arne_v Ekspert
02. august 2014 - 21:52 #1
Der er ikke nogen fejl i ovenstaaende!?
Avatar billede dagge85 Nybegynder
02. august 2014 - 22:12 #2
underligt..
Hvis jeg logger ind med explore bliver den omdirigeret til oracle.com
Jeg har den seneste java og adobe opdatering, så jeg kan ikke se hvad jeg mangler
Avatar billede dagge85 Nybegynder
02. august 2014 - 22:50 #3
Nu kommer den med denne fejl

com.sun.deploy.security.BlockedException: Your security settings have blocked an application signed with an expired or not-yet-valid certificate from running
    at com.sun.deploy.security.SandboxSecurity.showBlockedDialog(Unknown Source)
    at com.sun.deploy.security.TrustDecider.askUser(Unknown Source)
    at com.sun.deploy.security.TrustDecider.validateChain(Unknown Source)
    at com.sun.deploy.security.TrustDecider.isAllPermissionGranted(Unknown Source)
    at sun.plugin2.applet.Plugin2ClassLoader.isTrustedByTrustDecider(Unknown Source)
    at sun.plugin2.applet.Plugin2ClassLoader.getTrustedCodeSources(Unknown Source)
    at com.sun.deploy.security.CPCallbackHandler$ParentCallback.strategy(Unknown Source)
    at com.sun.deploy.security.CPCallbackHandler$ParentCallback.openClassPathElement(Unknown Source)
    at com.sun.deploy.security.DeployURLClassPath$JarLoader.getJarFile(Unknown Source)
    at com.sun.deploy.security.DeployURLClassPath$JarLoader.access$1000(Unknown Source)
    at com.sun.deploy.security.DeployURLClassPath$JarLoader$1.run(Unknown Source)
    at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
    at com.sun.deploy.security.DeployURLClassPath$JarLoader.ensureOpen(Unknown Source)
    at com.sun.deploy.security.DeployURLClassPath$JarLoader.<init>(Unknown Source)
    at com.sun.deploy.security.DeployURLClassPath$3.run(Unknown Source)
    at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
    at com.sun.deploy.security.DeployURLClassPath.getLoader(Unknown Source)
    at com.sun.deploy.security.DeployURLClassPath.getResource(Unknown Source)
    at sun.plugin2.applet.Plugin2ClassLoader$2.run(Unknown Source)
    at java.security.AccessController.doPrivileged(Native Method)
    at sun.plugin2.applet.Plugin2ClassLoader.findClassHelper(Unknown Source)
    at sun.plugin2.applet.Applet2ClassLoader.findClass(Unknown Source)
    at sun.plugin2.applet.Plugin2ClassLoader.loadClass0(Unknown Source)
    at sun.plugin2.applet.Plugin2ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
    at sun.plugin2.applet.Plugin2ClassLoader.loadClass0(Unknown Source)
    at sun.plugin2.applet.Plugin2ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
    at java.lang.ClassLoader.loadClass(Unknown Source)
    at sun.plugin2.applet.Plugin2ClassLoader.loadCode(Unknown Source)
    at sun.plugin2.applet.Plugin2Manager.initAppletAdapter(Unknown Source)
    at sun.plugin2.applet.Plugin2Manager$AppletExecutionRunnable.run(Unknown Source)
    at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
Avatar billede arne_v Ekspert
02. august 2014 - 22:59 #4
Det er jo en forstaaelig fejlmeddelse.

Den side som giver fejler bruger en Jav applet som er signet med et udloebet sikkerhedscertificat.

Det skal de fixe.
Avatar billede dagge85 Nybegynder
02. august 2014 - 23:12 #5
Okay, så det er mycloud jeg skal have fat i, eller kan jeg gøre noget? Jeg har opdateret java til den nyeste
Avatar billede dagge85 Nybegynder
02. august 2014 - 23:32 #6
Så fandt jeg ud af det tak for hjælpen!
Avatar billede arne_v Ekspert
03. august 2014 - 00:18 #7
hvad fandt du ud af?
Avatar billede dagge85 Nybegynder
03. august 2014 - 09:25 #8
Hvis man "gravede" længe nok på wdmyclouds hp fandt jeg et sted hvpr der stod de vidste der var noget i vejen, så jeg fulgte deres "trin for trin" og fik det til at fungere igen, noget med en ændring i java :)

Vil du sende et svar så jeg kan give dig point ? Uden dig havde jeg aaldrig fundet ud af det :)
Avatar billede arne_v Ekspert
04. august 2014 - 03:51 #9
svar
Avatar billede arne_v Ekspert
04. august 2014 - 03:51 #10
Jeg haaber ikke at de har faaet dig til at saenke dit sikkerhedsniveau for meget.
Avatar billede dagge85 Nybegynder
04. august 2014 - 08:08 #11
Gør jeg heller ikke - men det er kun midlertidig..