Avatar billede FaceTime Novice
02. august 2014 - 21:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MIn PS4 kan ikke finde mit WIFI fejlkode NW-31291-6

Hej Eksperter

Jeg har for nyligt købt en PS4 som jeg forsøger at komme på nettet med via dens Wifi funktion. Men jeg kan ikke etablere forbindelse til mit Wifi netværk fra den.

Alle andre enheder i huset f.eks. PC, Smartphone, TV m.m. kan sagtens finde netværket og koble på uden problemer. Jeg har en fiberforbindelse 50Mbps 50 Mbps og en Netgear AC 1900 Nighthawk router så alt andet kører ellers superhurtigt.

Min PS4 står ca. 5 meter fra routeren. Men den kan ikke finde netværket. Jeg har også forsøgt at opsætte PS4-eren manuelt under netværk. Dette virker heller ikke.

Ydermere har jeg nulstillet PS4 samt router også uden held. Det mest mærkelige er at PS4 sagtens kan finde naboernes trådløse netværk.

Hvad kan der være i vejen?
Avatar billede Bjergsted94 Nybegynder
14. oktober 2014 - 16:52 #1
Hej makker.
Har helt samme problem.
Har du fundet ud af noget?
Hilsen Mathias.
Avatar billede FaceTime Novice
17. oktober 2014 - 17:30 #2
Hej alle

Problemet blev løst da jeg skiftede kanal på routeren. Jeg anvender nu kanal 11. Der er ingen problemer nu med at køre trådløst fra PS4.
Avatar billede Kenny_the1 Praktikant
30. november 2018 - 14:41 #3
Hej

jeg vil gerne vide hvordan jeg kan få min internet over på min PS4. Så kan komme ind på store fordi min søn ville gerne købe nogle spil der inde. Men jeg kan ikke komme in på store fordi den siger jeg mangler DNS.

håber nogen kan hjælpe