Avatar billede philip1310 Nybegynder
03. august 2014 - 18:04 Der er 1 løsning

jet ski/ vandscoorter

har tingt mig at købe en jet ski, men hvor mange hk skal den have får at trække ting som fks super mabel.
Avatar billede Mallerlarsen Nybegynder
03. august 2014 - 18:11 #1
Det kommer an på hvad det er du gerne vil have. Er det en Jetski (det er sådan en du står op på - er velegnet til tricks / race) - sådan en som følgende: https://www.youtube.com/watch?v=8eUQOFWAo0E

Eller er det en vandscooter som følgende:
https://www.youtube.com/watch?v=fqr4a5kXryM

Vil ikke anbefale dig et købe en Jetski hvis det er for at skulle trække vandski, tubes osv., efter, så er det helt klart en vandscooter du skal have dig.

En vandscooter behøves ikke at have meget mere end 100 HK., før at den kan trække ting problemfrit..

Jeg har sejlet Jetski i mange år og har netop lige haft en vandscooter, så hvis det ikke er race / trick du ønsker som den først film, så er det HELT sikkert en vandscooter - og den skal som sagt bare have + 100 HK.

Kan varmt anbefale Seadoo's vandscootere, brlndstof-økonomi og performance er helt i top.