Avatar billede dompap Novice
03. august 2014 - 23:37 Der er 1 løsning

Streaming kører alt for hurtigt

Hej alle.
Når jeg streamer videoer vises de i ca. dobbelt hastighed.
Gælder både i FF og IE og gælder både på Youtube og andre sider.

Win7 - 64 bit
Nvidia Geforce 8800GTS
Lydkort ?!?!? gammel pc - mener det er onboard-kort.

Har afinstalleret flashplayer og geninstalleret uden held.
Har kørt dxdiag uden held.

Nogen der ellers har bud (jeg tror ikke på, at jeg skal køre 27 spyware/antivirus/adware programmer).

Googlede mig til, at "hardware acceleration" skulle/kunne slås fra, men jeg kan ikke finde den i hverken device manager eller i Nvidias kontrolpanel - måske var det en der havde Win XP ?!?!

Venlig hilsen
Dompap.
Avatar billede dompap Novice
04. august 2014 - 09:32 #1
Tjah. Nu virker det, og jeg aner faktisk ikke hvad der er gjort (desværre). Stikket røg ud af væggen og ved genstart fik jeg menuen med normal start mv. op. Herefter virker det igen. Desuden blev stikket til lydkortet taget ud og sat i igen, men om nogle af disse ting var medvirkende ved jeg ikke.