Avatar billede solhexen Juniormester
04. august 2014 - 09:41 Der er 1 løsning

M Office 2000 på Windows 7 x64 - stavekontrol

Hej alle jer eksperter!
Jeg har overgivet mig og har købt en ny computer m W 7 - 64 bit.
Forinden havde jeg undersøgt, om min gode gamle office 2000 kunne installeres, og det skulle den jo kunne. De 2 første cdr er også installeret m W og Excel, som jo er vigtigst, - de andre 2 kan ikke installeres. Men jeg har flere problemer med funktionen.
Det største problem er stavekontrol.
Jeg har haft en hjælper på til at følge nedenstående link herfra, men de muligheder, der beskrives kommer ikke frem.....
http://www.eksperten.dk/spm/975415
Kan det være fordi, jeg har 64 bit.??
Der er ikke anført, om linket er på 32 eller 64.

En anden lille ting er i øvrigt, at der pludselig er baggrundsfarve på hjælperen. Kan man få den væk?
Avatar billede solhexen Juniormester
13. august 2014 - 13:16 #1
har oprettet nyt ? og lukker denne