Avatar billede Hanne Fachmann Nybegynder
06. august 2014 - 11:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Samsung mobil Galaxy III

Kan ikke fjerne og slette foto.
Har hentet KISS programmet, det gør ikke nogen forskel.
Kan godt se i mobilens mapper, finder ikke nogen foto.

Hjælp vil være rigtig dejlig.
Bedste hilsner Hanne
Avatar billede kurtba Ekspert
06. august 2014 - 21:58 #1
Åben Galleri. Tryk på menuen nederst til venstre, ved siden af home tasten. Tryk på "Vælg element". Så får du mulighed for at sætte flueben ved de billeder, som du vil slette og trække dem op i papirkurven, som nu er dukket op i højre hjørne.
Papirkurven er ikke synlig før et billede er markeret.
Avatar billede Hanne Fachmann Nybegynder
07. august 2014 - 10:36 #2
Ja jeg kan se at du har ret. Dog kan jeg ikke vælge element kun album, har scrollet  helt ned. Når jeg så vælger selekt album, så er der ikke nogen papirkurv.
Der er en hel hænge menu med muligheder, men ikke papirkurv.
Giver gerne flere point for løsning.
Avatar billede kurtba Ekspert
07. august 2014 - 19:12 #3
Du skal klikke på et billede i et album først, før du får den mulighed, som jeg beskriver. Man kan ikke slette hele mapper ad denne vej, kun billeder i mappen.
Så klik på et billede i en mappe, så skulle muligheden for at vælge elementer dukker op.
Avatar billede Hanne Fachmann Nybegynder
09. august 2014 - 10:08 #4
Tak for din tålmodighed. I går tog jeg 4 foto af en baby, det ene var rystet ;-) umiddelbart så kunne jeg så slette efter anvisningen. Medens den klump at billeder som mobil har hentet på Facebook, en klump hvor den har lagt kopi på min Google+ konto, det har jeg fået slået fra. En klump hvor foto har ikon fra Pica fotoprogrammet i hjørnet, ikke et program jeg bruger, eller som jeg har bedt om at blande sig på min mobil.
Avatar billede kurtba Ekspert
21. august 2014 - 19:09 #5
BedsteHanne. Jeg samler ikke på point, så derfor er jeg ligeglad, men du har givet pointene til dig selv, og det vil dem som synes det er sjovt at samle point nok ikke være glade for.
Du må ikke svare - kun kommentere, medmindre du vil give dig selv point.
I stedet skal du bede den person, som har givet dig noget brugbart, om at lægge et svar, og på det svar kan du så acceptere, således at pgl. får sine point.