Avatar billede jakobi15 Nybegynder
06. august 2014 - 12:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ram kompatibilitet

Jeg har et gammelt ram kit af ukendt oprindelse på 2x4 gb og kunne godt tænke mig at vide om de er komapatibille med mit nye ram kit et 2x8 gb clock speeden er vist også forskellig
Avatar billede kurtba Ekspert
06. august 2014 - 21:52 #1
Det kan man ikke svare på du fra dine oplysninger. Forskellig clock speed forhindrer ikke, at de er kompatible.
Men du skal se på ramklodserne og finde de små labels, hvor nærmere oplysning står. Står der noget om pc 2 eller pc 3.
Hvis der står clock speed kan det også give en ide om, hvilken slags ram der er tale om.
Hvis du lægger dem oven på hinanden har ser kontakterne så fuldstændig ens ud? Er der et hak i kontakterne nøjagtig samme sted.
Avatar billede jakobi15 Nybegynder
22. maj 2016 - 12:32 #2
afslutning af spørgsmål
Avatar billede kurtba Ekspert
22. maj 2016 - 22:44 #3
Du valgte altså at give point til dig selv uden at skrive, hvad løsningen var og uden at du på noget tidspunkt svarede på mit indlæg.
Mærkelig adfærd.