Avatar billede manutddp Nybegynder
06. august 2014 - 16:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Excel fil optaget af anden bruger

Hej

Jeg har en excel på netværket. Hvis denne bruges af anden bruger, kommer den korrekt og siger at den er optaget hvis man forsøger at åbne.

Men den bruger som den melder, at filen er optaget af, er forkert. Ofte viser den samme bruger, selvom vedkommende slet ikke er logget på.

Kan jeg gøre noget for at få den til at vise den bruger, der reelt optaget filen?
Avatar billede boro23 Forsker
11. august 2014 - 07:43 #1
Hej, jeg har lign. problemer, excel eller word filer kan sågar være optaget af mig selv, selvom jeg ikke har haft dem åbnet.
Du skal nok have fat i IT afdelingen, jeg kan løse problemet nogle gange ved at klikke "Giv besked", så går der ca. 15-20 sec. så får jeg skrive adgang. Problemet begyndte da vi overgik fra office 2003 til 2007/2010.
Avatar billede manutddp Nybegynder
11. august 2014 - 09:16 #2
Er der slet ingen bud på dette lille problem??
Avatar billede manutddp Nybegynder
29. april 2015 - 11:40 #3
lukker denne uden svar