Avatar billede peterma1948 Nybegynder
07. august 2014 - 11:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af Mail og kontakter fra Harddisk til Win 7 og Live Mail

Kære Ekspert.
Mit Windows 7 ville pludselig ikke starte.
Brugerprofil ikke fundet.....siger den
Så indstallerede jeg Win 7 igen...
Den gamle gemt som Windows.old.001
Hvor finder jeg min gamle mails og mine kontakter...
Hilsen Peter
Avatar billede poko1 Ekspert
07. august 2014 - 14:34 #1
Avatar billede peterma1948 Nybegynder
07. august 2014 - 19:43 #2
Tak
Avatar billede peterma1948 Nybegynder
08. august 2014 - 11:47 #3
Kære Poko1.
Jeg har Win 7 Proff.. og såprøvede jeg at komme ind i disse snørklede gange...
Og skulle selvfølgelig ophæve hemmelighederne. Det gjorde jeg så...men bagefter kunne alligevl ikke komme ind til disse områder ...Kan du fortælle mig hvd jeg har gjort galt...eller hvordan jeg gør ???
Tak skal du ha'
Peter
Avatar billede poko1 Ekspert
08. august 2014 - 15:00 #4
Ok er lige kommet hjem fra ændring af Win 8 så den kører som Win 7!
Ok du skal først ind i Kontrolpanelet mappevisning sæt flueben i  vis skjulte filer mapper og drev
og i kontrolpanelet brugerkonti "Rediger indstillinger  kontrol af brugerkonti" Kør skyderen helt i bund!
Virker først efter genstart!
Avatar billede peterma1948 Nybegynder
09. august 2014 - 08:48 #5
Hej Poko1
Så lykkedes det.
Tusind atak.
Peter
Avatar billede poko1 Ekspert
09. august 2014 - 09:00 #6
Så er det jo godt du selv har lagt svar så behøver du jo kun at accepter og tråden er lukket! :-) Jeg samler ikke point!
Avatar billede peterma1948 Nybegynder
06. september 2014 - 06:52 #7
ok