Avatar billede David91 Nybegynder
08. august 2014 - 01:56 Der er 3 kommentarer

Wordpress website

Hej

Jeg har en Wordpress website som skal have lavet en bruger log ind mulighed.

Dvs. Jeg skal bruge et program som kan lave giver mulighed for at en bruger der besøger min hjemmeside kan have mulighed for at lave bruger log ind. Derefter at kunne gemme sine oplysninger så hver gang denne person logger på skal han/hun ikke indtaste sine oplysninger fra ny ( fx navn, by osv. )

Jeg skal også have lavet en kontaktformular / bestillingsformular som man kan bruge når man har logget ind og som skal vider sendes til min mail.

Hvis der er interesse for opgaven. Må i gerne kontakte mig på:
Davidseadian@hotmail.com

Jeg vil gerne drøfte det yderligere også over telefonen, derefter kan vi blive enige om prisen for arbejdet.

Mvh David
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. august 2014 - 07:57 #1
Har du checket eksisterende plugins?
Avatar billede sky Nybegynder
08. august 2014 - 09:03 #2
Som Michael så rigtigt siger - det kan eksisterende plugin´s nemt klare.
Avatar billede David91 Nybegynder
08. august 2014 - 12:11 #3
Hej

Nej.

Lige nu er min side lavet og hostet af atriumweb.
Jeg har ikke så meget forstand og tid til at kigge nærmere på hvordan
Jeg selv laver bruger log ind og kontaktformular.

Derfor beder jeg om hjælp til at få udviklet fungerende bruger log ind som bliver krypteret efterfølgende via hostingudbyder.