Avatar billede missilen Nybegynder
08. august 2014 - 11:40 Der er 1 kommentar

Makro til at skjule udvalgte linjer

Hej

Jeg har et regneark, hvor første linje er et kontonr.

Der er min 10.000 linjer, og en stordel af disse er ikke relevante i den kontrol som jeg skal gennemføre, og disse linjer kunne jeg godt tænke mig blev skjult inden min gennemgang.

Disse mange uinteressantelinier er alle placeret på ca. 10 konti.
Kontonr. er placeret i Kolonne A.

Jeg kunne forestille mig noget i retning af at lave en liste med de kontonr. der skal skjules.
Lave et select ud fra dem og skjule alle aktive rækker.

Er der nogen der kan hjælpe med det ?
Avatar billede supertekst Ekspert
08. august 2014 - 12:00 #1
Hvad med at sætte filter - vil det kunne anvendes?