Avatar billede twindent Nybegynder
09. august 2014 - 11:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Java 7 update 67 failed installation

Jeg får fejl ved installation af ny java (7 upd 67). Meddeler at installationen er afbrudt før den er færdig. Har prøvet gentagne gange (online og offline)
Har Windows 8.1, har afinstalleret gl. java, bruger IE 11 og/eller Chrome.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. august 2014 - 13:35 #1
Hej og velkommen til.
I denne tråd var løsningen at installare i anden destinationsmappe:
http://www.eksperten.dk/spm/996228#reply_8142472
Ved ikke om det løser dit problem dog?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. august 2014 - 13:38 #2
Det kan du gøre i det 1 billede der kommer frem hvor der står Welcome to Java i nederste venstre hjørne.

PS Jeg har ikke selv prøvet denne løsning, da min java her heldigvis har virket for mig :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
09. august 2014 - 13:38 #3
Husk at fravælge Ask Toolbar når du installarer.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. august 2014 - 14:08 #4
Opdaterede selv min Java til den nyeste version, og det var ikke helt problemfrit.
Først fik jeg en melding om at computeren skulle genstartes for at færdiggøre installation.
Når computeren så var tilbage, kunne jeg ikke logge på Netbank. Den manglede et plugin til Firefox, som den ikke kunne finde, og prøvede jeg på Explorer ville den ikke tillade webstedet.
Jeg valgte så at hente offline versionen og installere den vej, og da jeg begyndte på dette fik jeg en besked om at der var en anden installation der ikke var færdig gjort, og om jeg ville fortsætte på denne. Det sagde jeg så ja til, og efter det kom skærmen op og fortalte jeg havde den nyeste Java på. Jeg kørte så den tool der bekræfter dette, og som kan slette gamle versioner samtidigt. Den meldte også at det hele var i orden
Avatar billede twindent Nybegynder
24. oktober 2014 - 10:53 #5
Problemet er forsvundet, ved ikke hvordan