Avatar billede invalid Nybegynder
11. august 2014 - 13:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Accounting & Reporting af multiprinter i lokalt netværk

Jeg leder efter noget software der kan rapporter / udskrive en liste over hvor meget brugerne udskriver.
Brugerne er IKKE i domæne og har direkte adgang til printeren via netværket.
Da netværket bruger DHCP kan ip ikke bruges som tracking.

Printeren er en Lexmark X945e

Nogen idéer?
11. august 2014 - 21:11 #1
Som jeg ser det, så er det kun muligt hvis printeren logger MAC adresser.

Eller må du ud i at installere en print server som håndtere alle print requests.
Avatar billede invalid Nybegynder
26. august 2014 - 12:26 #2
lukkes :(