Avatar billede ronniras Nybegynder
11. august 2014 - 16:08 Der er 5 kommentarer

HJÆLP kan ik få mit trådløse net til at virke

hjælp, har siddet med min svigerfars computer og installeret win 7 64bit fra vista, problemet er nu at selvom i min enhedshåndtering er installeret trådløs driver, så kan jeg ikke længere aktivere det. dvs jeg kan slet ikke søge trådløse forbindelser håber der er nogen der kan hjælpe mig. her er tale om en Medion wim 2180 model notebook

på forhånd tak
Avatar billede poko1 Ekspert
11. august 2014 - 17:10 #1
Giv det en chance med slimdrive  Her er en PDF Fil med link til download og vejledning til hvordan.
Der går et lille øjeblik inden du skal trykke på Download
http://gratisupload.dk/vis/676841/
Avatar billede ronniras Nybegynder
11. august 2014 - 17:38 #2
hvad er det jeg skal? :)
Avatar billede poko1 Ekspert
11. august 2014 - 17:48 #3
Du skal køre programmet for at hente alle de drivere der er nye i forhold til Vista driverne
Avatar billede poko1 Ekspert
11. august 2014 - 17:50 #4
Men du kan jo se efter om alle driverne er på plads?
http://gratisupload.dk/vis_billede/670103/
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2014 - 19:07 #5
Virker lan netkortet og har du hentet alle de opdateringer der er til styresystemet Vista?