Avatar billede clausito Seniormester
11. august 2014 - 23:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Labels. Brevflette i publisher 2003 eller 2007

Jeg har en dataliste oprettet i Excel.
En skabelon med 10 labels. Sat tekstfelter ind hvor de forskellige data skal stå

Det er super nemt i Word, men af forskellige årsager skal det sker i publisher. Bruges funktioner-forsendelse og kataloger-brevfletning og følger man instruksen....

Ja, så får jeg en enkelt labels på hvert ark. Med 100 personer er det 100 ark papir i stedet for 10 stk på 10 stk papir

I word hedder det opdater etiketter og flet til nyt dokument

Kan ikke fatte brevflet i publisher - super nemt i word???
Avatar billede jernrosen3 Forsker
12. august 2014 - 11:02 #1
Du skal udskrive dem - og bruge "Flere ark pr. side" - i Vis Udskrift" kan du se det færdige resultat.
Avatar billede clausito Seniormester
12. august 2014 - 18:43 #2
Takker - det er løsningen - points?
Avatar billede jernrosen3 Forsker
12. august 2014 - 19:21 #3
Ok - svar her *S*