Avatar billede Narahin Nybegynder
12. august 2014 - 06:41 Der er 2 kommentarer

Kan ikke indentificerer netværket - ingen forbindelse / ingen ip.

Jeg har nu prøvet i ca. 13 dage at koble på et nyt netværk som tilhører mine udlejere.
Når jeg kobler på selve nettet, siger den "det tager længere tid at koble til nettet end normalt"
Når jeg så "kommer på" nettet, forsøger den i flere minutter at få det til at virke dog uden virkning.
Når jeg kører "foretag fejlfinding af problemer" kommer den op og siger at den ikke kan finde nogen ip, jeg har prøvet inde for de grænser jeg har af mig selv, og søger nu hjælp til at besvare problemet, da det er frustrerende.

- (jeg har lånt et mobilt net af min far som jeg skriver dette fra, men hastigheden og data er der ikke meget af)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
12. august 2014 - 10:21 #1
Hej.

  Hvis den svarer med "ingen IP", tyder det på, at du ikke får noget svar fra en DHCP-server. Første spørgsmål er jo, om det er trådløst eller kablet netværk, vi snakker om?

De bedste hilsner
Avatar billede Antlars Novice
12. august 2014 - 10:54 #2
Har du fået en "log-ind"-kode af din udlejer?