Avatar billede vuske Seniormester
12. august 2014 - 10:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejlmelding i opstart i win 8,1

An unexpected error accured. Pleas restart the program and ask the user support for furtherr assistence

Denne fejl ses i opstart, jeg kan ikke se hvad det er for et program der fejler

Systemet er 8,1 og det er ikke min computer, men ville da godt vide hvad der kan gøres.

Fejlen giver ikke synlige problemer med computer, men vil gerne have den væk
Avatar billede vuske Seniormester
03. oktober 2015 - 12:15 #2
Jeg har gjort dette det hjalp ikke - lavede en geninstallation og problemet er væk