Avatar billede Browngirl Nybegynder
12. august 2014 - 15:48 Der er 18 kommentarer og
2 løsninger

Low disk place

Håber der nogen der kan hjælpe mig.. Jeg bruger to browser på en gang Internet explorer og chrome siden jeg er begyndt på det siger den helle tiden Low disk place hvad gør jeg?
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2014 - 16:50 #1
Low disk place? det giver da ikke mening, med mindre du downloader.
Du må fortælle noget om dit system. Hvilken windows, hvor mange ram,
og hvor stor harddisk og hvormeget friplads?
Avatar billede 220661 Ekspert
12. august 2014 - 17:57 #2
Er det noget der bare popper op når du surfer?
Det er set mange gange før, og er sikkert fordi du bør rense din pc.
Kør disse tre programmer, og se om det ikke hjælper på dit problem:
Hent og instalér CCleaner  https://www.piriform.com/ccleaner
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://downloads.malwarebytes.org/mbam-download.php
http://www.eksperten.dk/guide/1605

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Mht.: Vista og Windows 7/8 - Højreklik på filen - Kør som Administrator.
Avatar billede Browngirl Nybegynder
12. august 2014 - 18:11 #3
220661 Jeg er dum til comp har ingen forstand på det :/
Avatar billede Browngirl Nybegynder
12. august 2014 - 18:23 #4
Sidst Jeg download c cleaner slette den min chrome :/
Avatar billede Browngirl Nybegynder
12. august 2014 - 18:27 #5
Ja det er et pop op der kommer op hver gang jeg åbner internet siden :"(
Avatar billede 220661 Ekspert
12. august 2014 - 18:45 #6
#4 Det lyder da mærkeligt synes jeg med mindre du brugte programmet til at afinstallere med.
Jeg har ikke oplevet at CCleaner ved almindelig oprydning har slettet programmer.
Hvad med Malwarebytes og AdwCleaner. Tør du ikke køre disse programmer heller?
Så kan det jo blive meget svært at hjælpe dig, da disse kunne hjælpe på dit problem.
Avatar billede Browngirl Nybegynder
12. august 2014 - 19:46 #7
Det gjorde den slette det fik jeg også hjælp til her inde Kan godt hente det andet program men logger den mig ud af de sider jeg er logget på for kan ikke huske alle koder?
Avatar billede Browngirl Nybegynder
12. august 2014 - 19:56 #8
Håber ikke jeg er til besvær jeg vil rigtig gerne have hjælp har sidet og rodet med det et stykke tid uden held
Avatar billede 220661 Ekspert
12. august 2014 - 20:30 #9
Nej du er da ikke til besvær. Men du har jo lukket tråden igen??
Og kan/vil du ikke bruge de hjælpemidler jeg har givet dig, kan jeg heller ikke hjælpe desværre.
Avatar billede Browngirl Nybegynder
12. august 2014 - 21:26 #10
lukket tråden igen? Hvad mener du? ;) jeg vil gerne bruge dine bruge de hjælpemidler vil bare høre om programmet sletter koder?
Avatar billede 220661 Ekspert
12. august 2014 - 21:36 #11
Du har accepteret de svar du kom til at lægge i #7 og #8. Det er derfor jeg siger du har lukket tråden.
Har du ikke sat dine browsere til at gemme de koder du skriver ind?
Det er korrekt at du skal indtaste koder hvis de ikke gemmes, og cookies bliver slettet.
Avatar billede Browngirl Nybegynder
12. august 2014 - 21:56 #12
Det er en fejl hehe tror jeg kan ikke helt huske det kan jeg køre det kun på internet explorer? For alle koder er på chrome
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2014 - 23:34 #13
Jeg er ude, det her er for rodet for mig.
13. august 2014 - 06:54 #14
.. Hvad forståer du ikke i indlæg #2 !!!

Det er DET der skal til !!!
Avatar billede Pepse Nybegynder
13. august 2014 - 11:07 #15
Low disk space? Betyder at der ikke er meget plads på harddisken. Derfor ville jeg slette programmer du ikke bruger for at frigøre plads.

Klik Start. I kør skriver du uninstall og så finder programmer du ikke bruger. Højre kliker på dette og så uninstall.
Avatar billede Browngirl Nybegynder
13. august 2014 - 12:34 #16
Det har jeg nu gjord tak :) men det hjælp ikke på mit d drev
13. august 2014 - 13:25 #17
... hvilket "program" siger "Low on disk space" på dit D: ???

Vil gerne se loggen fra nævnte AdwCleaner ...
Avatar billede 220661 Ekspert
13. august 2014 - 15:52 #18
#17 Det er et popup fra nettet (#5) der kommer og fortæller man er ved at løbe tør for plads, og at man skal hente et eller andet fup program der skal løse opgaven. Dette skal man bare holde sig fra.
Er man i tvivl om det er korrekt, så går i denne computer og ser hvor meget der reelt er brugt på disken.
14. august 2014 - 05:45 #19
Enig med #18 !!!
Avatar billede Browngirl Nybegynder
18. august 2014 - 09:46 #20
Tak for svar :) Det har jeg gjord der er ikke plads på D drevet