Avatar billede Slettet bruger
12. august 2014 - 17:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Visual studio 2012

Er der noget sted, hvor man kan downloade Visuel studio 2012 uden det koster en formue.
m.v.h.
Ole
Avatar billede keysersoze Guru
12. august 2014 - 17:05 #1
Både 2012 og 2013 findes i gratis express-udgaver og kan findes direkte hos Microsoft - her en 2013 liste; http://www.hanselman.com/blog/DownloadVisualStudioExpress.aspx
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2014 - 16:16 #2
Hej
Ja det kunne man jo nok tænke, men den indvendige side af hovedet
er lidt støvet -73 år- men nu vil jeg forsøge mig lidt med det,
jeg har tidligere "for sjov" programmeret i VB 6.0, men de tider
er jo desværre forbi.
Tak for svaret.
Ole
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2014 - 16:23 #3
Jeg håber du fik point.
Ole
Avatar billede keysersoze Guru
15. august 2014 - 11:21 #4
Ikke endnu - du skal huske at acceptere svaret.
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2014 - 14:40 #5
Hej
Nu håber jeg, at det lykkedes.
m.v.h.
Ole
Avatar billede keysersoze Guru
15. august 2014 - 15:23 #6
Nej - stadig ikke. Prøv at tage et kig her; https://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede keysersoze Guru
18. august 2014 - 15:41 #7
tja - altså, nu lykkedes det godt nok men du gav dig selv alle point i stedet for det korrekt svar.
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2014 - 21:10 #8
Hej
Ja der kan du se når tåber tror de kan noget.
Kan jeg gøre noget ved det?
m.v.h.
OLe
Avatar billede keysersoze Guru
19. august 2014 - 09:33 #9
Systemet her på eksperten er bare ikke særlig smart eller brugervenligt så du er langt fra den eneste.

Du kan ikke ændre på det - kun oprette et nyt spørgsmål med pointene, men mon ikke jeg overlever.