Avatar billede MrBukhave Nybegynder
12. august 2014 - 18:41 Der er 1 kommentar

Teamspeak hjælp?

Hej alle i dejlige folk! Jeg oplever et mærkeligt problem med min vens teamspeak.. Selvom at han har muted den, så laver den den der højtaler effekt hvor at man hører sig selv. Når han har tændt mic, så kommer der en voldsom baggrundstøj, og når den er slukket er baggrundstøjen væk, men ekkeoet er der stadig.. Nogen idér?5
Avatar billede claes57 Ekspert
12. august 2014 - 20:00 #1
det er ikke hans skyld. ekko kommer sikkert fra din mic og egne højttalere (dvs lokalt på dit system).
På nogle lydkort (bla mit) kan man klikke og reducere ekko (lydeffekt/modforvrænger)