Avatar billede Jannickhess Professor
13. august 2014 - 14:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvor lang tid går der til Google finder mit domæne?

Kære Kloge Hoveder.
Jeg har et nyt domænenavn, der hedder www.taastrup-torv4.dk hvor længe kan det varer før at Google vil finde denne

Jeg ved f.eks. at den hurtigt finder det jeg skriver her, hvorfor den forskel?

Hilsen
JH
Avatar billede wiesemarc Nybegynder
13. august 2014 - 14:42 #1
Tilføj det på http://www.google.com/webmasters/ og så crawler google den rimeligt hurtigt.

Hvis det er i søgeresultaterne du vil have den frem, så skal du have spredt dit link lidt rundt :-)
Avatar billede Jannickhess Professor
03. juni 2015 - 00:10 #2
Lukker ?
pga gammel tråd.

jh