Avatar billede Graahede-DK Nybegynder
13. august 2014 - 14:43 Der er 1 løsning

Ændre til mail til mig selv

Hej
Jeg er igang med at sætte FDF Øster Bjerregravs fællesmail op. Den skal administeres via gmail, så langt så godt.
Problemet opstår når jeg vil svare på de mails jeg sender fra adressen. Når jeg sender en email fra FDFs mail til min egen gmail og jeg vil svare på denne, så ændre gmail modtageradressen til mig selv, altså så både afsender og modtager er mig. Afsender på mailen jeg vil svare på står ellers til FDFs mail.
Jeg har prøvet at sende mails til andre og svare derfra, ingen problemer og har derfor konstateret at det må være i min egen email. Problemet opstår dog kun ved mails sendt fra FDFs mail.
Er der nogle der har oplevet det samme og ved hvordan det løses?
Avatar billede Graahede-DK Nybegynder
13. august 2014 - 15:32 #1
Jeg har fundet problemet.. Jeg har tidligere brugt min egen gmail til at administere mailen og glemt at fjerne denne fra listen, derfor ville min gmail sende svaret til mig selv.