Avatar billede olekaare Juniormester
13. august 2014 - 15:33 Der er 1 løsning

Ingen redigerings adgang til min Telenor router, MediaAccess TG788vn v2

Skærmbilledet til Routeren fremkommer ved at indtaste http://10.0.0.1:2033,hvorefter jeg indtaster username og password, som jeg har problemfrit gjort et utal af gange tidligere. Får nu beskeden: The username or password you've entered is incorrect. Please check and try again.

Anvender jeg min kones PC er der adgang lige med det samme, hvad i alverden er det der foregår?
Avatar billede olekaare Juniormester
13. august 2014 - 15:39 #1
Problemet er løst. Jeg fjernede mit anti-malware program, som jeg havde en svag mistanke til og voila, adgang lige med det samme.