Avatar billede agotfredsen Nybegynder
13. august 2014 - 15:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nyt team i KBH laver en tech startup sammen

Hej eksperter!

Jeg er lige startet på at danne et team i København, hvor vi laver en tech startup sammen (fx en webplatform, app, software osv. eller en kombination).

Der er mindst tre gode grunde til at starte et hold, før man har en idé:

- Idéer skifter og skuffer ofte, men teams fortsætter.

- Hvis alle er med til at forme idéen, betyder det at alle bakker op om den.

- Alle får lige andel og indflydelse.

Hvis du er interesseret, kan du få mere at vide eller ansøge om en plads på http://mindfire.dk/

Alexander,
MINDFIRE
Avatar billede agotfredsen Nybegynder
14. august 2014 - 17:47 #1
Flere har pointeret, at det vil være en god idé, at fortælle hvem der er med i projektet. Jeg lancerede det i går, og derfor er det kun mig lige nu, men så snart jeg har fundet ud af, hvem af de interesserede der bliver en del af holdet, vil jeg opdatere det.

Til at starte med kan jeg kort fortælle om mig:
Jeg specialiserer i at undersøge kunder, se om der er efterspørgsel for et produkt, og i sidste ende sørge for at det bliver markedsført ordentligt. Derudover har jeg hele tiden en masse idéer, men om det er dem, eller andres idéer vi arbejder på, betyder ikke noget. Der skal nok komme noget rigtig godt ud af det alligevel.

LinkedIn: dk.linkedin.com/in/alexandergotfredsen/
Avatar billede agotfredsen Nybegynder
11. december 2014 - 12:38 #2
Lukker tråden.