Avatar billede nogetfornoget Mester
15. august 2014 - 08:39 Der er 1 løsning

Få Word document til at passe på x sider

Hej alle,

jeg har en forespørgsel fra en bruger...

Hun "plejer" at have en knap under "Page layout" i Word 2010 - som kan hjælpe med at tilpasse hendes dokument til færre sider - hvis hun f.eks. har lavet et dokument, der fylder 3 ½ side - så kan hun definere at det kun skal fylde 3 sider...

Vi har fundet frem til kommandoen "Fit one page" - men det er ikke den hun ønsker at bruge - da teksten så bliver tæt på ulæselig...

Så vi håber at der er nogle af jer derude, som har bud på hvor vi kan finde den ønskede funktion frem.

På forhånd tak,

Martin
Avatar billede nogetfornoget Mester
15. august 2014 - 09:24 #1
Har lige hørt fra brugeren igen - det var en "fejl40" - funktionen er der i Excel - hun troede at det var Word hun arbejde i...

spørgsmålet lukkes